תשובה אחת
לנשום טינר זה לא דבר מומלץ במיוחד
אם נשפך, זה לא מסוכן, אבל רצוי מאד לאוורר את האזור,
לנשים בהריון או תינוקות זה הרבה יותר מזיק וכדאי להזהר מאד
. בגדול אין צורך להיבדק אלא אם נשמת המון מזה ואינך חש בטוב
לא יכול לקרות מזה כלום אם נושמים קצת ומייד מאווררים עד שהוא מתייבש
הנ"ל אינו מהווה תחליף ליעוץ רפואי או מקצועי מכל סוג שהוא
תהיה רגוע ותשמור על עצמך
אם נשפך, זה לא מסוכן, אבל רצוי מאד לאוורר את האזור,
לנשים בהריון או תינוקות זה הרבה יותר מזיק וכדאי להזהר מאד
. בגדול אין צורך להיבדק אלא אם נשמת המון מזה ואינך חש בטוב
לא יכול לקרות מזה כלום אם נושמים קצת ומייד מאווררים עד שהוא מתייבש
הנ"ל אינו מהווה תחליף ליעוץ רפואי או מקצועי מכל סוג שהוא
תהיה רגוע ותשמור על עצמך