6 תשובות
איילינר
וזה טוש שחור כזה שקונים באיילינר
ומציירים איתו קו
וזה טוש שחור כזה שקונים באיילינר
ומציירים איתו קו
שואל השאלה:
ואיפה מורחים את זה? בתוך העין בקו למעלה?
ואיפה מורחים את זה? בתוך העין בקו למעלה?
אנונימית
איילנר ושמים בדרך כלל בלמעלה של העין ובלמטה זה עיפרון
איילינר שמים אותו כאיילינר רגיל למעלה ולמטה בקו הריסים ממש פס דק ומוסיפים גם מסקרה..
שואל השאלה:
אבל האייליינר מתחת למסקרה זה בתוך קו הריסים או איך ששמים למעלה כרגיל? זה לא כןאב לשים אותו בלמעלה של העין?
אבל האייליינר מתחת למסקרה זה בתוך קו הריסים או איך ששמים למעלה כרגיל? זה לא כןאב לשים אותו בלמעלה של העין?
אנונימית
אפשר לשים איילינר דק שמעבה את קו הריסים מעל לריסים על העפעף ואפשר לתחום את קו המים העליון עם אייליינר ג'ל או עיפרון שחור לעיניים.
זה בהחלט נשמע מפחיד כזה חח אבל בעדינות ובזהירות את יכולה למרוח תראי הדרכות ביוטיוב
זה בהחלט נשמע מפחיד כזה חח אבל בעדינות ובזהירות את יכולה למרוח תראי הדרכות ביוטיוב
באותו הנושא: