17 תשובות
לי אין כמעט
3, זה מספיק לי.
דימיוניים זה נחשב? כאלה יש לי מלא
אנונימית
לא. יש לי 6 ממש טובים, 4 חברות ילדות שאני בקושי מדברת איתן ואף אחד לא לומד איתי בכיתה, ככה שאני מאוד בודדה בבית ספר
מלודי
כן:)
פעם היו לי המון וביום אחד זה נגמר, אבל אני לא מוותרת ואני מנסה להשיג חברות חדשות ואני חושבת שאני בדרך הנכונה (:
יש לי הרבה חברים, אבל אין לי חברות.
בנות לא סובלות אותי. -,-
בנות לא סובלות אותי. -,-
כן.. אפשר להגיד אפילו יותר מדי חחח
אפשר לומר שכן: פ בישבילי הם הרבה:) גם אם הם קצת חחח
לא, וטוב שכך d:
כן יחסית
יש לי מספיק
וואי וואי מעל הממוצע:)
חברות אמת?
רק אחת
חברות סתם לקניון או לקנות בגדים?
8
רק אחת
חברות סתם לקניון או לקנות בגדים?
8
3. זה הרבה מבחינתי, לא מובן מאליו.
אין לי:/... המחשב הוא חבר
באותו הנושא: