התחברות
הרשמה
בזמן האחרון כואב לי בצד הימני של החזה, קשה לי לישון על הצד או הבטן... מה זה יכול להיות ומה עושים?
2 בנובמבר 2015, 19:00
כאבי בטן
כאבים
בריאות
בטן
חזה
תשובה אחת
לפעמים זה קורה, זה בדרך כלל עובר תוך שבוע גג
אם ממש ממש את סובלת לכי לרופא כדיי לברר מה זה בדיוק.
תרגישי טוב:)
באותו הנושא:
למה כולם יורדים לאילת דווקא ב 8.8?
מה זה אומר "יורדים לאילת"?
למה אתם אומרים יורדים לאילת ולא נוסעים לאילת?
למה כולם הולכים לאילת דווקא באוגוסט
אנשין עדיין יורדים לאילת לעבוד במלון אחרי צבא?
למה כולם יורדים ב8.8 לאילת?
למה כל הזמן אומרים "יורדים לאילת" ?
אתם יורדים לאילת עם חברים הקיץ?
הייתם יורדים לבד לאילת כדי לעבוד?
למה כולם יורדים לאילת ב2.8?
אני וחבר שלי יורדים לאילת בתאריך של הביוץ שלי איך נעשה דברים ?