4 תשובות
תלוי איזה מחלה. אולי אתה יכול להתגבר על זה. במה אתה חולה?
אתה לא יכול לשנות את עצמך, אבל כן אפשר לפתור בעיות מסוימות.
אם זה באמת משהו שמפריע לך, תנסה כמה שאתה יכול כדי לסדר אותו, אל תוותר, כי הכל אפשר לתקן. גם מכאוס יכולים להתפתח חיים.
אם זה באמת משהו שמפריע לך, תנסה כמה שאתה יכול כדי לסדר אותו, אל תוותר, כי הכל אפשר לתקן. גם מכאוס יכולים להתפתח חיים.
תלך לפסיכולוג או לרופא משפחה. זה מאוד יכול לעזור!
לכולם יש שריטות.
גם האנשים עם החיים שנראים לך הכי מושלמים יכולים להיות רקובים מבפנים.
ומה לעשות? פותרים את זה, משתפים עם אנשים, משנים את השגרה הלא טובה הזאת, מנסים לראות את חצי הכוס המלאה.
תמצא תחביב, תצא לריצה בחוץ, תצא בכללי מהבית יותר.. תאמין לי זה יעשה לך טוב.
ואם אתה רוצה לדבר ולפרוק כמובן אני פה (:
לגבי מה שבננה כתבה- לדעתי פסיכולוג לא יעזור.. הייתי אצל עשרה פסיכולוגים שונים ואף אחד מהם לא עזר לי, ואני לא היחידה, פסיכולוגים לרוב לא באמת עוזרים.
הבעיה לא באמת נפתרת כשמדברים על זה עם פסיכולוג, לשעה שעולה 250 שקל אתה לרגע תתנתק מהעולם שלך ואולי תרגיש יותר טוב, אבל זה זמני.
גם האנשים עם החיים שנראים לך הכי מושלמים יכולים להיות רקובים מבפנים.
ומה לעשות? פותרים את זה, משתפים עם אנשים, משנים את השגרה הלא טובה הזאת, מנסים לראות את חצי הכוס המלאה.
תמצא תחביב, תצא לריצה בחוץ, תצא בכללי מהבית יותר.. תאמין לי זה יעשה לך טוב.
ואם אתה רוצה לדבר ולפרוק כמובן אני פה (:
לגבי מה שבננה כתבה- לדעתי פסיכולוג לא יעזור.. הייתי אצל עשרה פסיכולוגים שונים ואף אחד מהם לא עזר לי, ואני לא היחידה, פסיכולוגים לרוב לא באמת עוזרים.
הבעיה לא באמת נפתרת כשמדברים על זה עם פסיכולוג, לשעה שעולה 250 שקל אתה לרגע תתנתק מהעולם שלך ואולי תרגיש יותר טוב, אבל זה זמני.
באותו הנושא: