6 תשובות
ואאוו זה נשמע כל כך מוכר,
אני לא יודעת אם אנחנו מדברות על אותה תוכנית.
אבל אני חושבת שקוראים לזה משהו כמו '' עושים קסמים''.
זה מתחיל כזה כמו..''מה עושים? עושים קסמים!'' חחח משהו כזה נראה לי.
אממ אני חושבת שזה זה בגלל הרמזורים המדברים, היה שם גם מכונית בשם חלבונית נראה לי שמחלקת חלב בערייה הזאת או מה שזה לא יהיה.
אממ אני בת 16 וזה מה שאני זוכרת שראיתי.
מקווה מאוד שעזרתי.
אין על תוכניות הילדים = )
אני לא יודעת אם אנחנו מדברות על אותה תוכנית.
אבל אני חושבת שקוראים לזה משהו כמו '' עושים קסמים''.
זה מתחיל כזה כמו..''מה עושים? עושים קסמים!'' חחח משהו כזה נראה לי.
אממ אני חושבת שזה זה בגלל הרמזורים המדברים, היה שם גם מכונית בשם חלבונית נראה לי שמחלקת חלב בערייה הזאת או מה שזה לא יהיה.
אממ אני בת 16 וזה מה שאני זוכרת שראיתי.
מקווה מאוד שעזרתי.
אין על תוכניות הילדים = )
אנונימית נחמדה=]
"התחנה הקטנה". אין לי מושג איך אפשר להשיג את השיר..
שיר
התחנה הקטנה!
תה תה תחנה תה תה תחנה וווהוווו :)
אני זוכרת את זה כ"כ.. ושאני מעלה את זה אף אחד לא זוכר חחח
תה תה תחנה תה תה תחנה וווהוווו :)
אני זוכרת את זה כ"כ.. ושאני מעלה את זה אף אחד לא זוכר חחח
:)
התחנהה הקטנה (: http://www.youtube.com/watch?v=1q-2q-9zddu&feature=related
crul
אבל אתם לא מדברים על אותו הדבר, התחנה הקטנה זה דבר אחד ורחוב הקסמים זה דבר אחד.. זה היה עם תמרורים ורובוטים והיה ילד שנסע במכונית אדומה כזאת לאיזה מבנה ושאל את מישהו"מה עושים?"והוא ענה"עושים קסמים!" והם נכנסו למבנה והיו מלא ניצנוצים ומוזיקה ואז הם הצילו את מי שנקלע לצרה בעזרת הקסם..:)
עמית
חח קוראים לזה רחוב קסם, שעה חיפשתי את זה ביוטיוב בישבילך (:
ספיר
באותו הנושא: