4 תשובות
שואל השאלה:
אני כמעט ולא נסעתי בהם
אני כמעט ולא נסעתי בהם
שואל השאלה:
אני לא הבנתי
בנסיעה רגילה
נסיעה למעלה
אני לא הבנתי
בנסיעה רגילה
נסיעה למעלה
בעלייה רד להילוך שיהיה לך קל לדווש בו ושגם תוכל להתקדם, בירידיה תעלה הילוכים עד שתרגיש בנוח
למה לא פנית אלי? הייתי עוזר לך שוב
באותו הנושא: