13 תשובות
אני רואה ושמה לב שזה קורה ההפך. כנראה שהטעו אותך
כי הם מבינים לאט לאט שהוא לא קיים, ושכל מה שהם עשו זה לחינם ואין שום מישהו למעלה.
ועכשיו אני אקבל מינוסים מאמינים. (:
להפך, הרבה התחילו לחזור בתשובה/להתחזק.
אנונימית
מגיל קטן שוטפים לנו את המוח על הדת בגן, בבתי הספר - בכל מערכות החינוך.
כשאנחנו מתבגרים, אנו מקבלים יותר היגיון ומפתחים דעות משל עצמנו ומבינים שהדברים לא כפי שהם.
כי זה מה שהם בחרו
וזו לא שטיפת מוח. כל אחד עושה מה שבא לו- מאמין או לא. יש כאלה שהאמינו ועדיין מאמינים.
להפך, דווקא הרבה אנשים מתחילים להתחזק! המשיח קרוב! בעזרת ה' כולנו נתחזק וגם האתאיסטים לאט לאט ישתנו ויאמינו!

ערב טוב.
אנונימית
כי זאת כבר המאה ה21
למה מאמינים בדת עדיין?
כי הודר שלנו מתפתח ומבין שכבר אין צורך כביכול להאמין בדת ולדעתי זה גם בגלל הטכנולוגיה
כי הוא באמת לא קיים ואנשים הופכים לחכמים ומשיכילים ככל שגדלים (:
אנונימית
הדור של היום
יותר ויותר אנשים משכילים החליטו לגבש דעה בנושא. *אתאיסט*
אי אפשר ממש להסביר, כל אחד עושה את הבחירה שלו
אנשים מגיעים למסקנה שלדעתם אין צורך או סיבה להאמין בישות עליונה, או חושבים שלא קיימת ישות עליונה.
Aro