3 תשובות
לא כדאי שתשאלי בני נוער לתפריט
נסי להתייעץ עם דיאטנית או משהי שמבינה
נסי להתייעץ עם דיאטנית או משהי שמבינה
בוקר: לחם מחיטה מלאה עם ביצה קשה גבינה 5% וסלט עם שמן זית או דייסת קוואקר על חצי כוס מים חצי כוס חלב פירות אגוזים ושקדים.
ביניים: סלט פירות / תפוח / יוגורט עם פרי
צהריים: ירקות מאודים כמו בטטה כרובית ושעועית ירוקה... עם מנת חלבון כמו עוף או בשר דל בשומן את יכולה גם להחליף במנה קטנה של פחממה כמו קינואה או בורגול ואורז.
ביניים: 2 קוביות שוקולד מריר, בננה או סלט 2 עוגיות גרנולה, חטיף אנרגיה.
ערב: סלט גדול עם הרבה ירקות, שמן זית ולימון אפשר להוסיף גבינה. חביתה סלט ולחם מלא עם ממרח בריא. ואם את כזאת שאוכלת בלילה אז אני ממליצה לך לארוחת לילה כוס חלה או פרוסת לחם מלא עם אבוקדו.
ביניים: סלט פירות / תפוח / יוגורט עם פרי
צהריים: ירקות מאודים כמו בטטה כרובית ושעועית ירוקה... עם מנת חלבון כמו עוף או בשר דל בשומן את יכולה גם להחליף במנה קטנה של פחממה כמו קינואה או בורגול ואורז.
ביניים: 2 קוביות שוקולד מריר, בננה או סלט 2 עוגיות גרנולה, חטיף אנרגיה.
ערב: סלט גדול עם הרבה ירקות, שמן זית ולימון אפשר להוסיף גבינה. חביתה סלט ולחם מלא עם ממרח בריא. ואם את כזאת שאוכלת בלילה אז אני ממליצה לך לארוחת לילה כוס חלה או פרוסת לחם מלא עם אבוקדו.
אמא שלי דיאטנית (:
באותו הנושא: