3 תשובות
לא לקנא בחברה הכי טובה שלך (?)
אנונימית
למה את מקנאה בה? את רואה בה רק את הדברים הטובים שבה כנראה, אבל החיים שלה לא כאלה מושלמים.
גם בך יש המון דברים טובים, שאת לא רואה.
לא לקנא בה? כאילו במה אנחנו יכולים פה לעזור? פשוט אל תקנאי בה ותחשבי שזה לא מוציא אותך כחברה טובה
אנונימית