4 תשובות
מבין לליבך, יש גם אנשים שחיים בפחות משכר מינימום עם המון מתח, ייאוש והגבלות בחיים.

מה שאתה יכול לעשות הוא לנהל הוצאות, לגור בינתיים אצל ההורים ולהפנות סכום ניכר לחסכונות ארוכי טווח לשם הגעה לעצמאות כלכלית.
לא להסתבך עם אשראי, מינוסים והלוואות - כי זו אשליה.

כמו גם, להגדיל הכנסות, לבקש העלאה, למצוא עבודות משתלמות ומשלמות יותר, להקטין הוצאות ולעשות וויתורים. לנהל רשימת הכנסות והוצאות. להפחית את השימוש באשראי.
לשכור דירה באיזורי הפריפריה הזולים יותר.
אנונימי
כשחיים בשיתופיות עם שותפים או בזוג אז הנטל מעט פוחת והחלוקה על הוצאות שכר דירה פוחתת.
אנונימית
נפטרים מהרכב, עובדעם העוד עבודה חלקית, הולכים ללמוד מקצוע מכניס!
אכן בלתי נתפס!
ועוד יותר בלתי נתפס שיש אנשים במדינה הזאת שלא דואגים לחסכונות לשכבות החלשות המשתכרים בכמהה הרבה פחות משכר המינימום.

אין ברירה לחיות כמו כלב ולא לשאוף למותרות.
העיקר זה איך לדעת לשמור על שמחת חיים ואופטימיות בתוך כל החיי כלב האלו.
וזה מצריך המון פסיכולוגים לאלו שחיים בעוני.
אנונימי