3 תשובות
לא, יש לי בטן שטוחה אני מתאמנת כמה שנים.. זה שווה את זה
לא, תמשיכי וזה יבוא
אנונימית
אל תתיאשי כבר התחלת עכשיו תתיאשי?
באותו הנושא: