6 תשובות
ואיי אני בחיים לא הצלחתי להפסיק עם זה-במילה אחת, מכורה.
חח ראיתי את השאלה ועשיתי קליקים חח
לגמרי גם אני עשיתי קליק כשקראתי חחnחח! וואי אני גם, מכורה לגמריי
חלק מהמוח שלך מכור לצליל שיש בעשיית הקליקים.
קח פקק של בקבוק תפוזינה מזכוכית ותסתובב איתו כל היום
ותעשה קליקים, זאת התמכרות אחרת אבל יותר בריאה.
דע לך שעשיית קליקים באופן אובססבי לטווח ארוך יכולה
לגרום לניוון בעצם, למרות שאלו הגידים שמשמיעים את צליל הקליק.
בהצלחה :)
קח פקק של בקבוק תפוזינה מזכוכית ותסתובב איתו כל היום
ותעשה קליקים, זאת התמכרות אחרת אבל יותר בריאה.
דע לך שעשיית קליקים באופן אובססבי לטווח ארוך יכולה
לגרום לניוון בעצם, למרות שאלו הגידים שמשמיעים את צליל הקליק.
בהצלחה :)
בדרך כלל שלידיים אין במה להתעסק אז את עושה קליקים.
תכיני נגיד סליים םובזה תתעסקי במקום לעשות קליקים.
תכיני נגיד סליים םובזה תתעסקי במקום לעשות קליקים.
מצטרף לשאלה אני מכור לזה.
באותו הנושא: