3 תשובות
להתחנף למורים בקשר לציוני הגשה, לא לדחות כלום, לסכם, לא להבריז
אני לא יודע אני רק בכיתה ב חח
אנונימי
חח לא רוצה להלחיץ אבל היא הייתה השנה הכי גרועה בחיים שלי
באותו הנושא: