4 תשובות
לדעתי אתה מבלבל כאן מושגים.
יש 2 אפשרויות:
1. לתקן ראש מנוע: המנוע נשאר אותו דבר אבל עושים ראש מנוע. עושים חריטה חדשה לבוכנה והמנוע יחזור לחיים. אין צורך לעדכן אף אחד במשרד הרישוי וכמובן שמספר המנוע נשאר כי נשאר אותו מנוע.
2. להחליף מנוע לגמרי: לא נראה לי שזה המצב שלך אבל אם זו הכוונה אז מחליפים את כל המנוע ובטח שמשרד הרישוי מעודכן כי גם מספר המנוע ישתנה.
יש 2 אפשרויות:
1. לתקן ראש מנוע: המנוע נשאר אותו דבר אבל עושים ראש מנוע. עושים חריטה חדשה לבוכנה והמנוע יחזור לחיים. אין צורך לעדכן אף אחד במשרד הרישוי וכמובן שמספר המנוע נשאר כי נשאר אותו מנוע.
2. להחליף מנוע לגמרי: לא נראה לי שזה המצב שלך אבל אם זו הכוונה אז מחליפים את כל המנוע ובטח שמשרד הרישוי מעודכן כי גם מספר המנוע ישתנה.
אם מחליפים לך מנוע אתה צריך לקבל מהמוסך שטר מכר ושם כתוב שהמוסך החליף את המנוע ומס' המנוע החדש. עם השטר אתה ניגש לאחד ממכנוני הרישוי שיבדקו שאכן מס' המנוע בקטנוע ובשטר המכר חד הם ותמורת אגרת רישום של כמה עשרות שקלים ירשמו את המס' החדש.
שואל השאלה:
אז רגע.. ברוב המקרים שכולם רושמים עשיתי מנוע חדש אוברול וכ זה אומר שרק ראש מנוע עשו? והמנוע נשאר אותו מספר?
אז רגע.. ברוב המקרים שכולם רושמים עשיתי מנוע חדש אוברול וכ זה אומר שרק ראש מנוע עשו? והמנוע נשאר אותו מספר?
אנונימי
הבנת נכון
באותו הנושא: