3 תשובות
תמיד כדאי למהשיך בסופו של דבר יהיה למאמץ שלך תוצאה ואת מאוד תכעסי על עצמך אם פתאום את תעצרי באמצע
תמשיכי! עוד מעט זה יקרה!
אם תתיאשי המצב יחמיר! בסוף זה קורה, ואם הבטן לא שטוחה, כל כולך בריאה יותר וזה הישג מצוין שלא שווה להרוס!
באותו הנושא: