16 תשובות
את שוקלת בסדר את ממש לא שמנה
ליגל די נמוכה היא אמרה את זה בעצמה בכמה סרטונים
אני בת 13 ושוקלת כמוה... מה הגובה שלך?
אה זה לא משנה מה שחשוב הוא האופי!
תהיי נחמדה תמיד תחייכי ומבטיחה לך שתהיי יפייפיה!
אנונימית
שואל השאלה:
אני מטר חמישים, היא יותר ממני
אנונימית
ראיתי את הסרטון ותקשיבי היא נמוכה זה ממש לא אומר כלום אם את שוקלת קצת יותר גם אני שוקלת יותר ממנה באיזה 8 קילו אבל אני יותר גבוהה ממנה ב10 סנטימטר:)
אל תסתכלי על כמה אחרות שוקלות זה מתכון טוב להפרעות אכילה ואל תשווי את עצמך למשקל של אחרות אם את שוקלת בהתאם לגובה שלך ( משקל לא קשור לגיל הוא קשור לגובה ) אז הכל תקין ובסדר ואם לא אז אפשר לתקן את זה בדרכים בריאות כמו אוכל מסודר ובריא וקצת ספורט הכל בסדר:)
שואל השאלה:
אני נראית רזה (עם חולצה) אבל זה עדיין צביטה כזאת בלב
אנונימית
שואל השאלה:
אני גם יותר רזה מרוב החברות שלי אבל יש לי עדיין הפרעות אכילה וזה פסיכולוגי
אנונימית
אבל היא נמוכה.
את סבבה לגמרי! אני 39 ומרגישה דבע אפילו שחבר שלי אומר לי שאני בתת משקל חח... לדעתי את ממש סבבה ואת ממש לא שמנה אז אל תעזי לחשוב על הרזיה! זה לא בריא.
שואל השאלה:
אני יותר נמוכה ממנה
אנונימית
כמה היא שוקלת?
שואל השאלה:
46
אנונימית
בת כמה היא?
היא בת 18 עוד מעט ומה זה משנה, לדעתי את סבבה לגמרי! אל תסתכלי על אחרות את תגמרי לא טוב..
זאת היא ששוקלת ממש קצת לא את ששוקלת הרבה שמעי
יואוו את יודעת אני רציתי לשאול על אותו דבר בולל אותה שאלה
היא מזה הורידה לי את הביטחון גם
היא גבוהה ממני ושוקלת הרבה פחות



תמיד חשבתי שהיא יותר כי היא ממש מפותחת וזה


ועכשיו השמנתי עוד יותר בשתי קילו!!

יואו את ממש לא לבד אני הכי מבינה אותך בעולם:(
אנונימית