21 תשובות
שואל השאלה:
האם יש למישהו הוראות מדוייקות?
אנונימית
יש לך סיאנסים וכישופים אחרים עם נרות ומעגלים אה וגם יש לך משחקין איפה שאת מזמנת שדים כמו:
בייבי בלו
משחק החצות
משחק האמבטיה
--
ועוד מלא אם את רוצה לדעת איך משחקין פשוט תחםשי ביוטיוב נגיד משחק החצות ואז יש לל יוטיוברית ישראלית שמסבירה הכל על משחקים מפחידים ןכאלו.
--
אבל אני מזהירה *לא מתעסקים עם שדים*
אלמד אותך את המדריך המקוצר בכמה שלבים פשוטים:
1. רחץ ידיך
2. של נעליך מעל רגליך
3. זעק את שמו של זה שאין להגיד את שמו במרווחים קצובים של 3 פאי שניות.
4. החזר נעליך על רגליך
5. רחץ ידיך בשנית
6. תנתק את הwifi של השכנים (סתם כי זה כיף)
7. תקלח את הכלב שלך במים בטמפרטורת החדר (ברדיאנים)
8. של נעליך מעל רגליך
9. תשתול עץ שדונים
10. תעלה סטטוס זועם לפייסבוק בו אתה מביע מחאה על כמות השדונים המועטה בעולם.

כל שנותר לעשות הוא לחכות. בהצלחה אח יקר
תקראי לו ותחשבי על זה..

הייתי צינית מינוסים יקרים
אנונימית
יש כל מיני שיטות ברורות לעשות את זה. כמו מאגיה שחורה למשל שמובילה לכמה טקסים עם כללים מאוד ברורים. היינו עושים את זה בעבר (גם מאגיות וגם סיאנסים) וזה בדרך כלל עבד. לא תמיד.. אבל ברוב המקרים.

צריך להבין בזה. קשה ככה סתם פתאום להתחיל ולהצליח. זה עניין של אימון או לעשות עם מישהו שכבר מכיר.
אנשים נלחצים פה מכלום, זה לא אמיתי
אנונימית
גם אם יש איזה כישופים מסתוריים... זה לא אמיתי מבחינה ביולוגית ומבחינת המדע
אז בהצלחה
אתם הרי יודעים שכיום המדע זה משהו משמעותי שסובב את חיינו כל הזמן..
מלטפים את החזה
זה אמיתי.
אני לא יודע איך לזמן שד אבל אני יודע איך אפשר לראות אותם.
את צריכה לקחת שלייה של חתולה שחורה, שאמא וסבתא שלה הן גם חתולות שחורות. (שלייה זה העור של התינוק איך שהוא נולד). לשרוף את השלייה, ולטחון את זה, לשים בקרנית של העין, ואז אפשר לראות את כל המזיקים, שדים למיניהם. אבל, זה מסוכן. ברגע שאת יכולה לראות אותם, הם יכולים להתנקל לך. זה מסופר בגמרא, רב אחד שקראו לו "רבי ביבי" עשה את זה והמזיקים כמעט הרגו אותו.
את יכולה לקרוא כאן ולראות שלא המצאתי.
אם אכן הסיפור של "לא לשלוח הודעות" הוא אמיתי ואכן מישהו עשה את זה.. זה מזמן היה מופיע בחדשות ובכותרות
אם באמת רוחות ושדים אמיתיים כמו שאתם אומרים למה אין כתבות על זה שמישהו אשכרה חווה שד ומספר איך בדיוק ומה עשה? אני דורש הסבר
חח אחי מה אתה רציני. זה היה בתקופת הגמרא.
בקושי היה סנדלים אז.
אני לא מדבר על תקופת האבן או על תקופת ימי הביניים
אני מדבר על התקופה המודרנית שהיום אפשר לחקור דברים לעומק כמו שצריך ולסקר אותם
תנסה ותראה.
יודע מה? הכי פשוט.
היום בערב לפני שאתה הולך לישון, תשים קמח, מסביב למיטה, תראה בעצמך בבוקר.
בכל מקרה, אני לא חושב שבארץ זה עובד, השדים גורשו מהארץ, ישנם רק מזיקים.
אבל אתה תמיד מוכן לנסות
סיאנס-
טקס שבו מזמנים רוח/נשמה או איך שלא תקראו לזה ומדברים איתה מתוך לוח אותיות.
את צריכה שיהיה לך:
לוח עם כל האותיות ובשני הצדדים למטה שיהיה כתוב כן ולא (את יכולה להכין בעצמך)
וכוס זכוכית
ואת צריכה שיהיה חושך (את יכולה להדליק 2-3 נרות)

ואז כשהכל מוכן את צריכה לשאול האם יש סביבך רוח ולהניח את האצבע בעדינות על הכוס ולחכות לתגובה.
זה ממש לא מומלץ, זה מסוכן ויכול להידבק אלייך רוח או לגרום כל מיני נזקים.
אבל אם את בכל מקרה רוצה לעשות את זה אז תקראי על זה יותר וגם חשוב שתקראי איך מגרשים את הרוח בסוף כי לא כתבתי פה ואני לא ממש יודעת.
תרימי את החולצה ותראי את השד
אנונימית
חח האנונימית הזאת הרגה אותי xdxd
אנונימית נקרעת
תהני על המוקד אחרי כל הכישופים האלו
אנונימית
תעצבני אישה במחזור d:
לנאמן שמחק לי- אני עניתי על השאלה
-אל תעשי את זה, מפחיד רצח. אם את כ"כ רוצה בעיות עם הנשמות תעשי *סיאנס*, אני לא אומרת שכדאי ומבחינתי אסור גם מהתורה! -
לא ממליץ בכלל זה מסוכן אבל לשאלה שלך שמעתי שאפשר לעשות את זה אם נרות מדליקים נר ושואלים שאלות נראלי אבל אל תעשי את זה זה מסוכן הם יכולים להכנס אלייך ולעשות לך רע