7 תשובות
למה אתה חושב ככה?
שואל השאלה:
כי כל פעם שהוא יוצא עם בנות הוא גם לא אומר לי לבוא
כי כל פעם שהוא יוצא עם בנות הוא גם לא אומר לי לבוא
אנונימי
תגיד לו שזה מפריע לך. אולי הוא חסר ביטחון לידך?
זה מה שקרה לי בדיוק
אנונימית
שואל השאלה:
נראלי הוא מתבייש בי ליד בנות
נראלי הוא מתבייש בי ליד בנות
אנונימי
אולי הוא פשוט שכח? או שהיה לו ברור שתבוא כי אתם חברים טובים?
בטח שלהגיד לו זה באמת לא היה בסדר מצידו
באותו הנושא: