7 תשובות
למה אתה חושב ככה?
שואל השאלה:
כי כל פעם שהוא יוצא עם בנות הוא גם לא אומר לי לבוא
אנונימי
תגיד לו שזה מפריע לך. אולי הוא חסר ביטחון לידך?
זה מה שקרה לי בדיוק
אנונימית
שואל השאלה:
נראלי הוא מתבייש בי ליד בנות
אנונימי
אולי הוא פשוט שכח? או שהיה לו ברור שתבוא כי אתם חברים טובים?
בטח שלהגיד לו זה באמת לא היה בסדר מצידו