16 תשובות
כי בשר זה (טעים) רצח
די להידחף לי לצלחת!
בשר זה טעיםם!!
כי אנחנו אוהבים בשר?
שואל השאלה:
אדחף ואדחוף כמה שרק הרצה
אדחף ואדחוף כמה שרק הרצה
אנונימי
אני כמוך, אוכלת כי אני צריכה
אני אוכלת את הבשר כי הבשר הוא אכיל.
זה שתידחפי לא אומר שאני או אחרים נפסיק לאכול;)
ארצה* דבר ראשון וכי זה טעים, ואם את כל כך דוגלת באידיולוגיה (מה שמקסים כי זה באמת חשוב אבל זה לא קל להיות צמחוני) אז למה את לא הופכת לצמחונית? אם זה באמת כל כך חשוב לך לא היית ממשיכה לאכול בשר
בשר זה טעים בשר זה טוב
ארצה* בובי.
וארצה מאמי, ארצה אל תקפצי. את לא תגידי מה לאכול ומה לא לאכול
וארצה מאמי, ארצה אל תקפצי. את לא תגידי מה לאכול ומה לא לאכול
כי בא לי
די להיכנס לאנשים לצלחת
זאת בידיוק הסיבה שאני אוכלת רק ליד מי שאני מכירה ומגישה איתו/איתה בנוח
וחוץ מזה גם את אוכלת בשר... אז מה הקטע
אין לך זכות לדבר עלינו בכלל
גם אם אכלת חתיכת עוף קטנה פעם בשנה אין לך זכות לדבר
די להיכנס לאנשים לצלחת
זאת בידיוק הסיבה שאני אוכלת רק ליד מי שאני מכירה ומגישה איתו/איתה בנוח
וחוץ מזה גם את אוכלת בשר... אז מה הקטע
אין לך זכות לדבר עלינו בכלל
גם אם אכלת חתיכת עוף קטנה פעם בשנה אין לך זכות לדבר
שואל השאלה:
הלוואי בשר יאכל אתכם, תבינו מזה
הלוואי בשר יאכל אתכם, תבינו מזה
אנונימי
כפרה את גם אוכלת בשר את בעצמך כתבת את זה, מה את רוצה מה הלוז?
היא סתם מנסה ליצור ריב בכוונה
חחח לכי תמצאי החיים
אני כל החיים שלי אוכלת בשר. בי.
אני כל החיים שלי אוכלת בשר. בי.
כי אני רעב והגוף שלי זקוק לזה, זה משביע אותי וממש ממש טעים לי.
באותו הנושא: