2 תשובות
תמכור את המשחק אחי זה חרא של משחק אין שום חידוש פשוט תמכור ויהיו לך חיים נהדרים יותר.
בנוסף כל האנשים שמשחקים במשחק לא מבינים כלום בגרפיקה או בגמפליי
בנוסף כל האנשים שמשחקים במשחק לא מבינים כלום בגרפיקה או בגמפליי
אנונימי
לא
לקנות זה לא כיף והורס את החוויה של המשחק!
תשיג.
לקנות זה לא כיף והורס את החוויה של המשחק!
תשיג.
באותו הנושא: