4 תשובות
הכי כייף בפינה שלי ולהישען על הקיר והמורה לא יכולה לראות אם אני מציירת או משהו.
לפעמים לא רואים מה כתוב על הלוח אז זה לא הכי טוב
אותו דבר כמו בכל מקום אחר רק קצת פחות מפחיד כי פחות מפתיעים אותי ושואלים אותי שאלות שאני לא יודעת לענות עליהן. גם יותר נוח כי אני לא צריכה לראות כל הזמן איך אני יושבת וכאלה כי אני מאחורי כולם אז הם לא רואים אותי. בכללי יותר נוח ורגוע
אנונימית
אחלה, המקום הכי טוב בעיניי.
באותו הנושא: