2 תשובות
אני אישית לא יודעת מה הייתי עושה בלי הידידים שלי אני באמת מדברת איתם על דברים שלפעמים אי אפשר לדבר עם בנות כי בנות יכולות להיות ממש ביקורתיות... ידידים שלי ממש כמו אחים שלי, אני באמת באמת מתה עליהם. הם פשוט שונים מבנות וזה גם כיף שיש גיוון.
אנונימית
יתרונות בבית ספר מעורב:
1. בני נוער נחשפים לשני המינים וזה לדעתי תהליך התפתחותי חשוב בגיל הנוער
2. עוד דעות שונות ונושאי שיחה מגוונים
3 נציגות נשית
4 יצירת קשרים מגוונים במהלך היום עם שני המינים
חסרונות:
1 הטרדות מיניות
2 הפרדה בין בנים לבנות בשיעורים מסוימים
3 לפעמים בתי ספר מעורבים לא מתאימים לאורח חיים של אנשים מסויימים
יתרונות בבית ספר לא מעורב:
1 מתאים לאוכלוסיה דתית שומרת
2 מונע מצבי אי נעימות בין בנים לבנות בכיתה
חסרונות:
הנוער מתפתח ללא חשיפה לנציגות נשית וזה עלול לפגע בהתפתחות או בביטחון האישי כשנוער פונה אל אישה מחוץ לבית ספר
וכו'