התחברות
הרשמה
עד עכשיו ביטאתי את המילה קרואסון, כקוראסון.. כולם מסביבי קוראים לזה קוראסון.. גם אצלכם זה ככה?
15 בדצמבר 2017, 11:38
מאפים
שוקולד
אוכל
2 תשובות
צריך להגיד קרואסון
בצרפתית זה croissant
ח
חפש אותי בראשון (בן)
כן אומרים קרואסון ולא קוראסון
כנראה שעיוותנו את זה עם הזמן.-.
U
Ukrainian girlll
באותו הנושא:
אני חשבתי כל חיי שאומרים קוראסון אבל גיליתי שאומרים קרואסון
אכלתי עכשיו קוראסון זה משמין בלילה?
מה כדאי לי לאכול עכשיו קוראסון או טוסט מלחמניה?
אז ככה אכלתי 3 קוביות מריר, פתיתים נקניקיות וסלט, בורקס וקוראסון זה סבבה?
צמתי היום ובצאת הצום שתיתי תה עם קוראסון ועכשיו אכלתי לחמנייה עם גבינה זה בסדר?
קלוריות בקוראסון שוקולד - קרואסון שוקולד משמין?
אכלתי עד עכשיו קוראסון כוס חלב וביצה.. זה טוב?
אכלתי קוראסון שוקולד לבן ותכננתי להתחיל דיאטה היום עכשיו הכול נהרס לי מה לעשות?
בבוקר אכלתי קוראסון שוקולד אחרי זה אכלתי קורנפלקס רגיל ואז עוגה זה יותר מידי להיום?
אם הייתם אוכלים בבית ספר קוראסון חמאה וחתיכת בגט קטנה הייתם רעבים עכשיו?
רק אני שמתי לב לזה שהמילה קוראסון נמצאת בכל שיר בספרדית? איזה שמנים הם..