תשובה אחת
אוקיי, אני מבינה איך את מרגישה אבל את גם צריכה להבין שרק אומרת בכללי, בגיל הזה הכל דרמטי ואת תרגישי ואת תחשבי ואת תשנאי את כל העולם, אבל ההורים שלך רוצים את הכי טוב בשבילך ובטוח שהם אוהבים אותך. הם יודעים מה הם עושים וגם אם זה קצת נראה אגרסיבי או נוקשה, הם באמת רק רוצים את הטוב בשבילך. לגבי היחס שאת מדברת עליו, את צריכה לאט לאט לפתוח קשר עם ההורים שלך, גם אני הייתי כל החיים שלי במן ניתוק ועצבים עם ההורים, ולאט לאט התחלתי לפתוח קשר. שבי פעם אחת עם אמא שלך או אבא שלך ותתחילו לדבר על דברים כמו פוליטיקה או סתם דברים שלמדת בבית הספר, תשאלי איך עבר עליהם היום, סתם בקליל כזה, ותראי שלאט לאט מתחיל להיות קשר, ואז גם תרגישי יותר יחס ואהבה מהצד שלהם.
לגבי המילים הטובות שאת לא מקבלת, מניסיון שלי, זה גם משהו שצריך להגיד להם או שהם לא יגידו את זה אף פעם. מהדרך שלי, אני מקווה שזה יעזור לך, אפשר לעשות משהו מסויים ואז להגיד ''מה, לא מגיע לי כל הכבוד?'' בצחוק, ולאט לאט הם יתחילו להגיד לך כל הכבוד על כל מיני דברים או סתם מילות עידוד ממש באוטומט.
לגבי הפרטיות, אני חושבת שהם נותנים לך עונשים ''קיצוניים'' כדי שתלמדי להבא, שתלמדי לשמור על החפצים שלך, הוא צועק כי הוא כועס, זה לא אומר שהוא לא אוהב אותך, הוא לא רוצה לפגוע בך הוא פשוט רוצה שתביני שאת צריכה לשמור על החפצים שלך, וגם כי אז הוא יצטרך להוציא על זה כסף כנראה...
אני מקווה שזה יחסית עוזר לך, תנסי להיות אופטימית לדברים שכתבתי וגם להיות אופטימית למה שקורה.
לגבי המילים הטובות שאת לא מקבלת, מניסיון שלי, זה גם משהו שצריך להגיד להם או שהם לא יגידו את זה אף פעם. מהדרך שלי, אני מקווה שזה יעזור לך, אפשר לעשות משהו מסויים ואז להגיד ''מה, לא מגיע לי כל הכבוד?'' בצחוק, ולאט לאט הם יתחילו להגיד לך כל הכבוד על כל מיני דברים או סתם מילות עידוד ממש באוטומט.
לגבי הפרטיות, אני חושבת שהם נותנים לך עונשים ''קיצוניים'' כדי שתלמדי להבא, שתלמדי לשמור על החפצים שלך, הוא צועק כי הוא כועס, זה לא אומר שהוא לא אוהב אותך, הוא לא רוצה לפגוע בך הוא פשוט רוצה שתביני שאת צריכה לשמור על החפצים שלך, וגם כי אז הוא יצטרך להוציא על זה כסף כנראה...
אני מקווה שזה יחסית עוזר לך, תנסי להיות אופטימית לדברים שכתבתי וגם להיות אופטימית למה שקורה.
אאאנונינינינמית
באותו הנושא: