3 תשובות
אם את אוכלת כמות בריאה ולא מרעיבה את עצמך, אל תקשיבי להם, יש גם עניינים של גנים פשוט תתעלמי.
אם את לא בתת משקל קיצוני ואת שומרת על עצמך וכל זה, אז את לא צריכה להתרגש ממה שהם אומרים עליך
אני גם בתת משקל אבל לא עושים עלי את זה כי הם יודעים מה יקרה לאחד שיגיד מילה לרא במקום פשוט תהיי יותר כועסת כזאת
אם נגיד אומרים לך על המשקל
תגידי יש בעיותת?
אם נגיד אומרים לך על המשקל
תגידי יש בעיותת?
באותו הנושא: