התחברות
הרשמה
רצה שניפגש ובסוף ביטל, לשאול למה או פשוט לעזוב את זה?
16 בינואר 2018, 17:16
פגישה
למה
3 תשובות
שאלי למה
אני אנונימית
לשאול למה, מגיע לך לדעת
L
Lamamamaa
תשאלי
T
Taro
באותו הנושא:
עד כמה זה משפיל שהבריזו לי ביום אהבה מיציאה? הייתי מאורגנת באתי לצאת עם חבר שלי ובסוף הוא ביטל כמה זה משפיל?
מה הייתם עושים עם מישהו שאתם אוהבים עצוב ולא מספר לכם למה? דחוף אני לא יודעת אם להמשיך לשאול או לעזוב אותו
תגידו אז מאלומה ביטל בסוף את ההופעה או לא?
למה כל ידידה חייבת בסוף לעזוב אותי?
בגיל 18 אני יכולה לעזוב את הבית בלי לשאול את ההורים ולא את האחים שלי נכון?
למה אנשים מרחמים על זוג שרצו להתחתן וביטלו את החתונה?
איך אפשר לשאול את המומחים בסטיפס או שכבר ביטלו את זה?
למה ביטלו את יום המא"ה של הצבא לכל חודש מרץ?
זה פשוט מטורף. הוא ביטל הופעות בגלל זה?
איך רושמים באנגלית - מדוע הסבא רצה לעזוב בכל זאת
רבתי עם חברה הכי טובה שלי והיא פשוט מסננת אותי בפלאפון ובהודעות- אני פשוט לא יודעת מה לעשות פשוט לעזוב את זה או להמשיך- עד שהיא תענה כי היא לא עונה..