התחברות
הרשמה
יש לי חבר חדש והוא תמיד מחמיא לי. אז רציתי להחזיר לו אז הסתכלתי עליו ואמרתי לחברה שלי "תראי איזה יפה הוא"
בכוונה כאילו שישמע. מוזר?
20 בינואר 2018, 21:05
מבטים
הידלקות
ביישנות
3 תשובות
לדעתי לא, זה חמוד
ב
בטט מודע
זה בסדר גמור
ח
חליפה
לא
P
Patooties.
באותו הנושא:
יש לי שיער יחסית ארוך, והוא הדבר הכי יפה בי מבחינה חיצונית, הוא מאפיין אותי ותמיד מחמיאים לי עליו (המשך בפירוט)
בנות תמיד אומרות לי איזה יפה אתה וגם חברים שלי תמיד מחמיאים לי אבל אף אחת לא מנסה ליצור קשר מעבר, למה זה?
יש מלא אנשים שמחמיאים לי שאינם חברי, ומשום מה חברי הטובים לא מחמיאים לי כמעט, מדוע?
הוא לא יכול להסתכל לי בעיניים, כשהוא מסתכל עלי הוא צוחק הרבה ממבוכה, הוא תמיד מבקש לראות אותי, חברה שלי אומרת שהוא חופר עלי, הוא מחמיא לי הרבה, יש מצב הוא מאוהב?
הוא תמיד מעודד אותי אם אני צריכה עידוד, הוא תמיד תומך בי, תמיד מחמיא לי ותמיד אכפת לו ממני, זה אומר משהו? תודה לעונים.
זה מוזר שזה לא מחמיא לי שחבר שלי אוהב אותי? לא משנה מה הוא אומר לי, לא מחמיא לי
תמיד שחבר שלי שולח לי תמונות אני מחמיאה וכשאני שולחת לו הוא
יש איזה ילד בשכבה שלי שהוא תמיד לוקח לי תפלאפון, דוחף אותי ומחקה אותי אבל מצד שני הוא לפעמיים נחמד אליי, הוא מחמיא לי על הגינס או הנעליים מדי פעם מה ישלו?
אני מחמיאה כל הזמן לחבר שלי והוא מחמיא פחות לי, זה נורא? אמרו לי להפסיק כי זה מנפח את האגו שלו..
הוא תמיד מחמיא לי ואני אשכרה קונה את זה ואז אני מבינה, שהוא רוצה רק דבר אחד וכל פעם אני נפגעת מחדש מתי אני, ילמד מתי?