4 תשובות
אוייש זה באמת מבאס... אם את ממש שונאת את איך שאת נראית עם ההחלקה את יכולה לנסות לעשות קוקו או משהו.. סורי אני ממש גרועה בעידודים..
תקשיבי אפשר להציל לך את השיער! לכי לאיזה מספרה טובה (ממליצה מאוד על "מגונדרות") ותעשי שיקום והחייאה לשיער
הם ישימו לך שמנים מזינים יחפפו לך בחומרים טובים והשיער שלך ישתקם! הם גם יכולים לשנות לך את הצורה ולעשות משהו יפה
אל תדאגי הכל בסדר תתעודדי ולכי כמה שיותר מהר, בהמשך תקני מסכות של החלקה לשיקום השיער ושימי את זה 3 פעמים בשבוע ככה.
בקיצור תתעודדי זה לא סוף העולם :)
אם את צריכה עוד עזרה את יכולה לפנות אליי בפרטי
הם ישימו לך שמנים מזינים יחפפו לך בחומרים טובים והשיער שלך ישתקם! הם גם יכולים לשנות לך את הצורה ולעשות משהו יפה
אל תדאגי הכל בסדר תתעודדי ולכי כמה שיותר מהר, בהמשך תקני מסכות של החלקה לשיקום השיער ושימי את זה 3 פעמים בשבוע ככה.
בקיצור תתעודדי זה לא סוף העולם :)
אם את צריכה עוד עזרה את יכולה לפנות אליי בפרטי
את יכולה לשלוח תמונה? עד כמה זה כזה יכול להיות נורא? ההשפלה כן... אבל חלק זה נחמד! אני מטולטלת ואני סובלת מקשרים ש!
גם אני ממליצה על מגונדרות הם הצילו לי את השיער...
באותו הנושא: