3 תשובות
יא מסכנה:/ הייתי מתה, תנסי לשמוע שירים או משהו כזה..
מנורת לילה? אולי תעזור..
תרגישי יותר בטוחה..
ובנתיים שכבי על מיטה תראי טלויזיה או תהיי בנייד ותרדמי לאט לאט..
אז עם מי את ישנה תמיד? ואל תפחדי לא נורא תחשבי שכולם ישנים עכשיו ואת לא לבד בבית אין מה לפחד.
באותו הנושא: