4 תשובות
יש 2 הדרכות. הדרכה שאת מסבירה על נושא מסויים ועושה פעילות שקשורה אליו- נותנים לך קשימה של נושאים אבל את יכולה להביא גם רעיונות משלך ולבקש אישור מהמדריכה. אני עשיתי על שפת סימנים ופשוט הכנתי הכל מראש שזה היה נוחס
הרכה שניה מחלקים לכל הבנות מאמרים של עמוד וחצי כזה ויש לך כמה דקות לקרוא להתכונן ולהדריך על זה את כולם, מותר לך להחזיק את הדף ויש לך דף לכתוב הערות מה שבאלך אבל תשתדלי לא להסתכל על הדף!
ובשפת סימנים הסברתי מה זה ואיך זה קשור אליי ואז לימדתי אותן משפט
שואל השאלה:
תודה !
אנונימית
כבר הסבירו לך כאן אבל רק כדי להרגיע,בהדרכה שבה את גם צריכה להעביר פעילות באמת שיש המון המון נושאים שבקלות אפשר להתחבר לכמה מהם,וגם אם לא את יכולה לבקש לעשות על נושא משלך.
אני עשיתי על הבעה בכתב,הסברתי איך לכתוב פסקת טיעון ובסוף נתתי להן לכתוב פסקת טיעון עם נושא שהבאתי ודוגמאות שהסברתי קודם.