6 תשובות
כשתצא ההפרטה יהיו הרבה יותר טסטים (הטסטים החדשים עם הטאבלטים) ב15 ליולי נראה לי זה יוצא
שואל השאלה:
לבינתיים אין טסטים?
אנונימית
לא יודעת זה תלוי במורה שלך
יהיו ב15 כרגע בקושי יש. אל תדאגי , נגיד את נכשלת בטסט את מחכה רק שבועיים (זה הרפורמה החדשה שבטוח תתקיים)
15 ביולי
אנונימי
יש טסטים פשוט הטסטרים פרזיטים. היום היה לי טסט ולעוד שניים וכל אחד נהג לבד עם בוחן.יכלו להיבחן עוד 3 תלמידים!!!
יש הם פשוט עושים פוזות שהם לא נותנים הרבה,אם זה דחוף לך תלחצי על המורה שלך.
בסוף לא עברתי,היה אנטיפט ובלם אותי פעמיים(פעם אחת באמת לא מוצדק)