יש לי משמרת בוקר בעבודה ואני מפחדת שהמנהל שלנו לא בדק מספיק שהמקום עצמו פתוח או לא,קרה להם שהם לא ידעו שיש חגים וכאלה
ואני לא רוצה לצאת סתומה ולשאול אותו אם בטוח יש משמרת היום כי הוא קבע לנו והכל להיום וזה , זה מקום גדול הוא רק המנהל שלנו ויש עוד מנהלים על כל המקום עצמו.. מלעשות ללכת בכל זאת? בגלל תשעה באב