7 תשובות
שואל השאלה:
זה קצת מסובך אז מקווה שתבינו
אנונימית
אתן גם ככה תפגשו בהפסקות
שואל השאלה:
אבל הבנת? חח אני יודעת זה יצא לא ברור.
היא שולחת לי הודעות של בבקשה תעבריי אלי, ושהילדה השנייה שקרנית
אנונימית
תגידי לה שכבר ביקשת לעבור כיתה ואת לא יכולה לבקש עוד פעם
תאמרי לה שאת מבינה אותה שהיא רוצה חברה, אבל גם את רוצה חברה (מלשון חברותיים) וכמה שיותר ואת מעדיפה ללכת ל י2
אנונימית
היית צריכה לעבור לי8 לדעתי
אפשר גם שהיא תעבור אלייך
אבל תנסי להסביר לה את המצב ושזו לא היא אבל שלא תיהיה איתך בריב כמו עם השנייה