7 תשובות
כי אנחנו כוסיות
אני לפעמים כן
עריכה: לא בייב שלי וזה רק חיים שלי או אהבה שלי
עריכה: לא בייב שלי וזה רק חיים שלי או אהבה שלי
כי אין לי בן
כי אני לא מדברת ככה.
אני אומרת לו חיים שלי אהבה שלי.
מה זה בייב שלי?
אני אומרת לו חיים שלי אהבה שלי.
מה זה בייב שלי?
כי אני לא מדברת ככה חח זה לא הסגנון שלי
כי אין לי חבג
כי זה קיטשי ומכוער לדעתי
באותו הנושא: