7 תשובות
אהבה זה הדבר שהכי כשה להסביר
האמת שלדעתי בעיני כל בנאדם זה שונה בעייני לאהוב מישהו זה לדעת שיש מישהו שאני יכולה לסמוך עליו שיעזור לי כשאני צריכה שלא ידרוש ממני דברים בתמורה לאהבה ממנו(כלומר ניצול)
אהבות לרוב מאכזבות , תלוי איך שולטים בזה
איך מסבירים אהבה אפילו אני לא יודעת
יש לה המון צדדים
יש לה המון צדדים
אהבה זה הדדיות, גם שקשה, גם שיש אי הבנות עדיין לדעת לסלוח ולתת. אם הצד השני לארוצה לתת לנו כלום עדיף ללכת, כל אחד זקוק לקבל אהבה זה ברור.
אי אפשר כל הזמן לתת כמובן לכן זה הדדיות כי אז מרגישים עצבות וריקון וזה אהבה חד צדדית.
אי אפשר כל הזמן לתת כמובן לכן זה הדדיות כי אז מרגישים עצבות וריקון וזה אהבה חד צדדית.
עוד דבר, כשלוקחים פסק זמן באהבה זו אף פעם לא אהבה אמיתית. אלא אם כן הפסק זמן לא מרצון והחיים מפגישים שוב
אהבה זה דבר מסובך המשמעות זה שאת אוהבת מישהו מקימים משפחה עוברים את כל השלבים בקיצור אהבה זה דבר שצריך להתאמץ
באותו הנושא: