6 תשובות
היא תחרבן בבית ואת תנקי
שואל השאלה:
היא לא מחרבנת בבית אלא רק בגינה בשיחים וזה בסרר
היא לא מחרבנת בבית אלא רק בגינה בשיחים וזה בסרר
יאללה. היא יצור חי שצריך את זה, ומגיע לה. עזבי את סטיפס, תגייסי כוחות ותקומי. זה נשמע דבילי, אבל הדרך הכי טובה לק6ם היא פשוט... לקום.
אני אוהבת לטייל עם הכלבים שלי
לראות אותם בחוץ נהנים
לראות אותם בחוץ נהנים
תוציאי אותו לטיול ו תתנחמי בזה שתראי אותו נהנה לטייל ושהוא לא יעשה את הצרכים שלו בבית. חוץ מזה הכי חמוד זה לראות כלב מדלג בחוץ ומתפרע כי הוא נהנה
שואל השאלה:
אני פה איתה החוץ תודה לכולם
אני פה איתה החוץ תודה לכולם
באותו הנושא: