4 תשובות
זה כואב בחודש הראשון ככה... וגם כל פעם שמחליפים חוט בגשר זה כואב לאיזה יום יומיים (:
לחברה שלי יש. זה כואב רק בחודשים הראשונים.
מקווה שעזרתי...
מקווה שעזרתי...
כן בחודשים הראשונים..
זה גם די תלוי בכמה השיניים עקומות..
ככול שהם יותר עקומות זה יותר יכאב
זה גם די תלוי בכמה השיניים עקומות..
ככול שהם יותר עקומות זה יותר יכאב
היי, גשר בשיניים זה לא כואב:)
אנונימי
באותו הנושא: