8 תשובות
תשתפי את ההורים הכי הכי חשוב
שואל השאלה:
יש לי דיאטנית בדצמבר אבל אני פוחדת שאני פוגעת בעצמי עד אז
אנונימית
תקשיבי תחשבי על העתיד שלך, את הרי תרצי להמשיך לחיות, ובשביל לחיות את צריכה לדאוג לגוף שלך..
תחשבי על השפיות הנפשית שלך והבריאותית שלך.
את פוגעת בגוף שלך, ובשביל משהו שלא שווה את זה.
את צריכה לאהוב את עצמך כמו שאת. את אפילו רואה שאת בכל זאת מאוד רזה ועדיין לא אוהבת את הגוף שלך.
רזון זה לא דבר עיקרי..יש המון דברים מעבר.
ואני לא חושבת שזה באמת גורם לך להרגיש טוב, זה הורס את הנפש והגוף.
את נשמעת מאוד עצובה וסובלת , את מרגישה שקשה לך ו את לא אוהבת את עצמך ואת הגוף שלך בגלל הפרעות אכילה ואת בוכה כל הזמן וקשה לך עם כל זה, את מרגישה שאת רוצה לאהוב את עצמך במקום לחיות בהרגשה של שנאה עצמית ?
שואל השאלה:
כן אני פשוט רוצה לחזור להיות רזה ויפה כמו קודם ואני לא יודעת איך.. אולי בגלל הדיכאון אין לי תאבון לא יודעת אבל אני מפחדת על עצמי שאני לא אפגע החילוף חומרים שלי עוד יותר
אנונימית
את מרגישה שאת רוצה להיות רזה ויפה כמו קודם אבל אינך יודעת איך ואולי בגלל דיכאון שיש לך אין לך תאבון אבל את מפחדת על עצמך ש את לא תפגעי בחילוף חומרים שלך עוד יותר , את מרגישה שאולי תפני לעזרה מהורים שלך?
שואל השאלה:
הם יגידו שזה כלום וזה שטחי.. אופ אני לא יודעת מה לעשות :(
אנונימית
את מרגישה שהם לא בינו אותך ויגידו שזה כלום או שיטחי ואת לא יודעת מה לעשות, את מרגישה שאת יכולה להסביר להם על הפרעות אכילה והנזקים של זה ?