6 תשובות
זה הכי קל שיש
זה מקצוע מעניין כי הוא עוסק באקטואליה של המדינה ושל העולם, אבל לדעתי זה מטומטם שהוא מבוסס ברובו על לשנן לשנן ולשנן
אני גם חושבת שזה קל מאוד. גם לעומת היסטוריה אין בכלל הרבה חומר לשנן ועוד אני טובה בשינון הבגרות בהיסטוריה הייתה כמעט הכי טובה שלי(99)
נראלי תלוי המורה
אצלי זה הכי קשה בביהס
זה קל אבל הרבה חומר
באותו הנושא: