34 תשובות
"אני בקטע שלך, שלוף"
מדריך במה? מה ההפרש גילאים??
שואל השאלה:
5 זה בסדר?
אנונימית
מה הגילאים של שנחכם ואיפה הוא המדריך שלך
שואל השאלה:
16 ו21
אנונימית
אהל ץעני על איפה הוא המדריך שלך
שואל השאלה:
פרויקט בבית הספר לא משנה
אנונימית
את יכולה לשאול אותו אם הוא רותה לצאת איתך להסתובב איפה שהו, זו גם התחלה
שואל השאלה:
אבל 16 ו21 זה בסדר?
אנונימית
לא
זה לא בסדר
שהייתי בת 16 יצאתי עם בן 21. זה חוקי, זה בסדר כל עוד את סומכת עליו
לא, אני לא יודע מי אמר לך את זה שזה כן בסדר.


ואני לא מאמין שאני עכשיו צריך לומר לך שזה לא, אבל קשר כזה זה *לא בסדר*
שואל השאלה:
למה לא אם הוא אוהב אותי ואני אותו?
אנונימית
וואו, את באמת אמרת את זה הרגע?
שואל השאלה:
כן אני באמת רוצה לדעת מה הבעיה
אנונימית
אם את לא מבינה את הבעיה בעצמך, זה די חמור.
שואל השאלה:
אבל אני ממש אוהבת אותו
אנונימית
lane boy-
די להגזים.
קודם כל זה חוקי
יצאתי עם מישהו בן 21 שהייתי בת 16 והוא באמת באמת אהב אותי ואני אותו.
אם את מרגישה מוכנה לזה אז תנסה, לא הפרש כזה חמור, יכולה לתת לך טיפים. עד שאנשים לא במקום שלך שןאלת השאלה הם לא יבינו את זה
מה די להגזים? אני מבין שאת יצאת עם בן 21 כשהיית בת 16 ואת חושבת שזה בסדר, אבל זה לא הופך את זה לבסדר בשום צורה שהיא.

אתם בכלל בשני תקופות שונות של החיים,
הוא אחרי הצבא את עוד לא סיימת בית ספר.

בן 21 ירצה דברים שבת 16 לא תוכל לספק לו מן הסתם

יש סיבות לזה שכולם אומרים שזה לא מתאים גם פה - https://stips.co.il/ask/4745972/בת-16-ובן-21-הולך
אבל זה ממילא לא קשר לחתונה נכון? הם יכולים פשוט לנסות, לא מבינה מה הבעיה...
את ליטרלי התעלמת מכל מה שכתבתי.
או שבחרתי לא להתייחס כי אתה ממילא לא מבין
את זאתי שלא מבינה, אחרי כל מה שהסברתי, אפילו שלחתי קישור כדי להראות את דעתם של עוד אנשים בנושא, את בוחרת להתעלם כי אין לך משהו טוב שיצדיק את הדעה שלך.
חמוד
אתה לא היית במקום הזה של לצאת עם מישהי גדולה ממך
אתה לא מבין בזה שיט
מה יש לי להתייחס
יש לך להתייחס כי הבאתי פה המון נקודות טובות,
את בוחרת לא להתייחס כי אין לך משהו טוב מספיק כדי להצדיק את עצמך.
"אתה לא היית במקום הזה של לצאת עם מישהי גדולה ממך" זה דבר מאוד טיפשי לומר, ואני לא מדבר על זה שזה לא מתקשר לנושא כלל וכלל, הבאתי פה כל כך הרבה נקודות טובות, משום מה כי יצאת עם בחור שהיה גדול ממך ב-5 שנים את מנסה להצדיק את עצמך ואת המקרה בכללי.
לא. אני הייתי בנעליים שלה ואני יודעת בידיוק איך זה. ככה שאל תוריד ממה שאני כותבת בבקשה, יש לי אות הזדהות איתה
אות הזדהות של מה? שהיית עם גבר שגדול ממך ב-5 שנים? נו באמת,
זה כבר נהיה פתטי, את אפילו כבר לא מנסה להצדיק קשר מהסוג הזה כי את מבינה כמה פאקד אפ זה.
כן אחיי אני הייתי שם בין כל הביקורות המטומטמות ובין אנשים כמוך שלא מבינים בזה וסתם מזבליםם
אחי אם זה מה שהבנת שאני הבנתי כנראה אתה לא אשכרה קורא את מה שאני כותבת
את זאת שלא קוראת את מה שכתבתי, אני מניח שאפילו לא טרחת להיכנס לקישור ששלחתי, את לא חושבת שיש סיבה לביקורות האלה? קשר כזה הוא ממש מטומטם, אולי כשטיפה תגדלי תביני שמה שעשית פאקד אפ.

ואת תומכת בה לעשות את זה, זה פשוט טיפשי.
כי למה אתה חושב שאשכרה אכפת לי מהתגובות שלך?
לא אני די גאה במה שעשיתי, הוא נסיך ונהנתי איתו בכל רגע.
"כי למה אתה חושב שאשכרה אכפת לי מהתגובות שלך", מראה שאת בוחרת להתעלם מכל מה שכתבתי, לכתוב את המשפט הטיפשי הזה שמעיד על זה שאין לך שום דבר לומר.

אני לא מבין איך זה שמכיוון שאת חושבת שהוא "נסיך" או וואטאבר, זה בסדר לדעתך לצאת עם בן אדם בן 21 בזמן שאת בת 16, בן אדם שגדול ממך ב- 5 ש נ י ם,
אני לא מבין איך את יכולה לתת לזה את הלגיטמציה בכלל.
מי שאל אותך בכלל? מי ביקש ממך אישור? שאלתי אותך את דעתך?
ברור שאתן את הלגיטימציה אם עשיתי אותו הדבר! אחי חלאס מה נסגר
מי שאל אותי? השאלה הזאת היא מוצגת לכל קהל סטיפס, אני מבין שזה כואב לך שאני צודק ושאין לך שום דרך להצדיק את דברייך,

מה שעצוב פה זה שאת חושבת שקשר מן הסוג הזה הוא בסדר. מאוד עצוב, ולכן את נותנת לו לגיטמציה.