16 תשובות
כן,נגיד,עכשיו.
ErO
לפעמים?
תמיד
מתי אני לא?
לרוב כן
~L~
כול יום אחרי שחוזר מבילוי עם חברים. אין לי כוח לאף אחד לאחרונה.. רק לידידה אחת אז מדבר איתה.
בדרכ כן
כשאני רוצה לחשוב או סתם להיות לבד עם עצמי אז אני מסתגרת בחדר, זה סוג של כמו מקום בטיחותי בשבילי, אז כן
מהרגע שבו אני חוזרת מבית הספר עד הערב בערך, כן, למרות שיש ימים שבהם אני יושבת על הספה עם אוזניות ומתנהגת כאילו אני לא שומעת שמדברים אליי עד שמשחררים ממני.
כל הזמן, זה המקום היחידי שאני יכולה לחשוב יותר לעומק ולעכל את כל מה שקרה לי היום, למצוא רעיונות חדשים לדברים שאני עושה, להרגיע אותי מלחץ וכאלה.
Eru
אוף פשוט כל יום
אנונימית
כמעט כל הזמן חח
השאלה הנכונה בשבילי היא אם אני לפעמים לא מסתגרת בחדר
כן בערך, יש לי מלא דברים בערב עד אז כן
=0