3 תשובות
אני הכי גדולה אבל אפשר להבין אותך , למרות שתחשבי אם יהיה לך חבר זה יהיה אותו הדבר
יש לו חברה זה ברור מה הם עושים את לא צריכה לחשוב על זה . פשוט תתעסקי בדברים אחרים . ותתייחסי אליה נורמאלי היא חברה שלו בסופו של דבר . וזה טבעי שאת מתביישת
זכותם חיים שלהם