10 תשובות
תני לו צ'אנס
תני לו צ'אנס
שואל השאלה:
הסבר למה אתם חושבים ?
הסבר למה אתם חושבים ?
אנונימית
אם את לא אוהבת אותו ולא נמשכת אליו אין לך מה לתת לו צ'אנס, זה ייגמר לא טוב והידידות ביניכם בחיים לא תחזור להיות מה שהייתה, אם בכלל
שווה לנסות.^
אם את אוהבת אותו כמובן
אם את אוהבת אותו כמובן
שואל השאלה:
אני לא אוהבת אותו זה בטוח, אולי מרגישה משהו בקטנה וגם זה מדאיג אותי כי אני מפחדת שאני פשוט לא נמשכת אליו מבחינת מראה,
מלא בנות חושבות שהוא חתיך ברמות ותאמת שיש לו גוף מהמם אבל משהו שם פשןט לא הטעם שלי
זה לא בקטע של לצאת שיטחית זה פשוט שאי אפשר להיות עם מישהו שאתה לא נמשך אליו גם חיצונית בעייני
אני לא אוהבת אותו זה בטוח, אולי מרגישה משהו בקטנה וגם זה מדאיג אותי כי אני מפחדת שאני פשוט לא נמשכת אליו מבחינת מראה,
מלא בנות חושבות שהוא חתיך ברמות ותאמת שיש לו גוף מהמם אבל משהו שם פשןט לא הטעם שלי
זה לא בקטע של לצאת שיטחית זה פשוט שאי אפשר להיות עם מישהו שאתה לא נמשך אליו גם חיצונית בעייני
אנונימית
שואל השאלה:
הכוונה שלי שאני לא אוהבת אותו בקטע כזה עדיין אולי כן מתחילה להרגיש אליו משהו
אני אוהבת אותו בתור חבר הכי טוב שלי הכי שיש
הכוונה שלי שאני לא אוהבת אותו בקטע כזה עדיין אולי כן מתחילה להרגיש אליו משהו
אני אוהבת אותו בתור חבר הכי טוב שלי הכי שיש
אנונימית
אז תסבירי לו את זה, אם הוא החבר הכי טוב שלך אני מניחה שהוא יבין, אולי ייקח לו קצת זמן אבל הוא יבין, ויתגבר עלייך, זה לא שאת עושה את זה בשביל לפגוע בו, להפך, לא להרוס את הידידות ביניכם ולא לפגוע.
תני לא צנס אתם נישמאים כאילו תהיו מושלמים
.
אנונימית
באותו הנושא: