5 תשובות
כי רצחו חיה מול הפנים שלך זה לגיטימי שככה תרגישי
זה נורמלי. זאת הסיבה שהפכת לצמחונית לא? לא לשתף פעולה עם דברים מהסוג הזה. נורמלי שזה יזעזע וירתיח אותך, במיוחד אם את צמחונית
שואל השאלה:
אבל זה לא אמור להיות כלכך כלכך אכפת לי לא? יש מלא צמחונים שלא אכפת להם מדברים כאלה
אנונימית
את עושה ככה כי זה נוגד את כל העקרונות שלך ואת מה שאת מאמינה בו.
זה הגיוני שתרגישי ככה.
לצערי אין דרך שתוכלי פשוט לעצור את זה, אבל אני מבינה איך דאת מרגישה.
תמשיכי בדרך שלך עם האמונות שלך ובסוף נגיע רחוק.
א. החזיר לא פחות גרוע.
ב. למרות שזה די מזעזע, זה דבר יחסית רגיל, ואם לא היו עושים את זה בפומבי זה היה פחות גרוע? חוץ מזה, יש עוד המון דברים מזעזעים, אבל אם זה מה שמזעזע אותך עד כדי כך, מצטער שהיית צריכה לחוות את זה.