8 תשובות
לשלוח לו הודעה...
שואל השאלה:
אנחנו לא דיברנו בחיים
אנונימית
להתמודד
תחכי שיבוא מחר
אין מה לעשות במיוחד שלא דיברתם אף פעם
זה הזמן להתחיל שיחה..
תשלחי לו "למה לא באת? אתה לא מרגיש טוב?" או משהו בסגנון משם תתחילו לדבר ויזרום מה שיזרום
שואל השאלה:
אין לי אומץ^ ואני לא רגילה לדבר עם בנים
אנונימית