תשובה אחת
איך את תעבדי בחיים אם ככה את תחשבי? בכל עבודה את עושה מעשים טובים, שירות לאומי זה כמו עבודה לדעתי ואין שום סיבה למה לא תעשי..
ואני בשירןת לאומי שנה שניה
ואני בשירןת לאומי שנה שניה
אנונימית
באותו הנושא: