אני מנסה להציב לעצמי שני מטרות ולראות אם אני יכולה לעמוד בהם,
אחת-ללמוד להנות מהלבד שלי כי אני מוצאת את עצמי הרבה פעמים מחפשת את הזמן הזה אבל בפועל כשאני לבד פתאום אני קצת בסוג של דיכאון כזה והשנייה היא לתת לעצמי להפתח למישהו רגשית,מאוד קשה לי להפתח ולא הייתי רוצה שיותר מדי אנשים ידעו עלי יותר מדי,אבל מספיק שיהיה מישהו שאני קצת בקטע שלו לא הייתי רוצה שהתכונה הזאת שלי תהיה מה שתהרוס לי. אם יש לכם המלצות כלשהן אשמח לשמוע