התחברות
הרשמה
זה נורמאלי שאני ממש מקנא באנשים שמצליחים עם בנות באופן טבעי בקלות? אני חולם להיות כמוהם ואף פעם לא נגעתי בבחורה...
אני ממש, בבאסה מזה ואני ממש מקנא.. אני מת להכיר בנות ואני ממש מקנא.. איך להתמודד?
7 באפריל 2019, 19:37
חומרים טבעיים
רפואה משלימה
רפואה אלטרנטיבית
תרופות סבתא
הפעם הראשונה
תשובה אחת
בוא תיגע בי
אנונימית
באותו הנושא:
זה נורמלי שלפעמים אני מקנא במרוקאים?
איך להפסיק לקנא בכל דבר?אני מקנא באנשים עם כסף באנשים עם בני זוג באנשים עם מזל בכל דבר שאפשר ואני שונא להיות קנאי
זה נורמלי שאני מקנא בבנות ממש יפות באינסטגרם שיש להן חבר?
נורמלי שאני לא מאמינה לאנשים יותר?
זה נורמאלי שאני מקנא בבנים שמתחבקים עם בנות מהשכבה שלי?
זה נורמלי שאני מרגיש שרק יפים וחכמים מבינים אותי וששאר האנשים פשוט תמיד
אני מקנא באנשים שיש להם חיים מה לעשות?
גם אתם מקנאים באנשים יפים? שאני רואה מישהו שנראה טוב אוטומטית אני מקנא
זה נורמלי שבשיחות והודעות אני מיתנהגת כמו שאני רגילה ושאני פוגשת אנשים אני בישנית רצח?
זה נורמלי שאני מדברת לעצמי בראש ושומע קולות של אנשים שונים בתוך הראש שלי?
זה נורמלי שאני מחבבת כמה אנשים בו זמנית?