25 תשובות
היי, מראה זה לא הכל. את יכולה להיות בנאדם מדהים וזה מה שיקבע.
אנונימי
שואל השאלה:
אבל אין לי את זה גם באופי. נולדתי דפוקה נדפקתי בהכל גם בזה ששונאים אותי ללא סיבה
אנונימית
לא נולדת דפוקה, את פשוט אמרת את זה לעצמך עד שהאמנת בזה... אני כתבתי לך מהאנונימי למעלה. תיכנסי לפרטי בתוך כמה דקות אני יוכל להוכיח לך שאת לא כזאת גרועה.
שואל השאלה:
כולם אומרים שאני מכוערת בכיתה נראלי
אנונימית
מה אכפת לי מה אומרים...
זה בדיוק המראה פנים שלי . גם אני חשבתי על עצמי הרבה דברים רעים אבל הבנתי שאם אני אחשוב על עצמי ככה אף אחד לא יחשוב עליי אחרת. גם אותי שונאים בלי סיבה אבל אני לא שמה עליהם ,למה ? כי הם לא מכירים אותי ואני לא אותם .
תיהיי בטוחה בעצמך ואל תגידי על עצמך דברים כאלה
אנונימית
שואל השאלה:
כי זה ממש לא נעים שכולם חושבים שאני מכוערת ואז שונאים אותי , לא ככה?
אנונימית
בת כמה את?
שואל השאלה:
16
אנונימית
לכתוב לך את האמת, תעברו לאולפנה או מדרשה, זה מקום רק לבנות ושם אין בנים אז לא ינסו להתחרות איתך. כולן שם כמו אחיות.
שואל השאלה:
מה זאת אומרת? ממתי בנים מתחרים עם בנות? ההפך בנות מתחרות עם בנות. לכולם יש סיכוי להתנהג חרא למישהו
אנונימית
זה מה שכתבתי שבנות מתחרות עם בנות כדי להרשים בנים. בגלל זה אל תיהיה חלק מזה ותעברי למקום של בנות בלבד, שם אין בנים ולא ינסו לעשות עלייך קופה של מי יותר יפה.
שואל השאלה:
כן אבל למה שונאים אותי סתם בשכבה? אני שקטה ולא מתקשרת איתם בכלל כי הם לא מדברים איתי. מה יותר הגיוני ששונאים אותי לפי איך שאני נראית או לפי ההתנהגות?
אנונימית
לא יודע, רצית פיתרון, נתתי לך אותו... מדרשה או אולפנה.
שואל השאלה:
בסדר אבל אם עד עכשין אף בן מהכיתה לא בא אלי זה אומר שאני הילדה הכי מכוערת שם? או שזה לא קשור? אני יכולה להיות ילדה יפה שם ולא יגשו אלי?
אנונימית
זה ממש לא קשור
אנונימית
הכל בסדר יש מלא בנות שלא מתחילים איתן זה לא אומר כלום
לגבי המראה, אני לא מבינה מה בעיה בפנים מאורכות זה מעולה ומצח גדול זה חלום שלי
בכל מקרה זה מה שקיבלת ואת צריכה להשלים עם עצמך ולאהוב את עצמך, תגידי לעצמך כל בוקר מול המראה בקול רם: "אני יפה" זה עובד על התת מודע שלנו וזה יחזק את תחושת הביטחון שלך עם עצמך.
את יכולה גם לנסות להתאפר או לשנות תסרוקת שתתאים למבנה פנים שלך.
וזה באמת רק מראה..
תאמיני שיש לך אופי טוב, תעשי דברים שאת אוהבת, ותציבי לעצמך מטרות, את יכולה כל עוד את רוצה:)
ותמיד יהיו אנשים שעדיין לא יאהבו אותך, הם תמיד קיימים, אבל יהיו גם הרבה אנשים שיאהבו אותך תני להם מקום, תיפתחי, תעזי.
ותמיד יש תקופות יותר מבאסות בחיים, ולכולם יש קשיים, אבל תשמרי על אופטימיות ותתחילי לפעול, הצלחה גוררת הצלחה!:)
אנונימית
שואל השאלה:
אבל זה כל השכבה לא אוהבת אותי סתם.
זה אומר שאני מכוערת?? אז כנראה?
אנונימית
לא זה לא קשור בכלל למראה
יש אנשים שלא נחשבים'יפים' מבחינה חיצונית אבל ממש אוהבים אותם (וכן, גם בנים איכותיים) בגלל האופי שלהן.
ויכול להיות שאת נראית טוב אבל את לא מספיק נפתחת או משהו ככה שאנשים לא נפתחים אלייך גם ואז את חושבת ששונאים אותך.
תעבדי על חיזוק האופי ועל אהבה עצמית.
תתחילי להתעסק בחיים, במה שחשוב, ותאמיני בעצמך.
בהצלחה.
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא חושבת ששונאים אותי אני יודעת !!!
זה הגיוני ששונאים אותי גם אם אני יפה ולא מספיק נפתחת ולא עשיתי להם כלום? אני לא יודעת מה לעשות!! אני בטוחה ששונאים אותי
הנה נימוקים למה :

כי לא מדברים איתי בכלל בכלל בכיתה אפילו מילה לא בכל 8 שעות ככה כל יום
וכל יום מרכלים עלי כשאני נמצאת בחדר דברים רעים עלי ושאני מכוערת ובאמת לא עשיתי שום דבר רע .
ילדה אחת מתישהו בגמד והענק אמרה שאם יצא לה את הילדה שהיא שונאת וכולם יודעים מי היא שונאת (אותי) אז בעיה שלכם , .
והיא רשמה מזל טוב גם לי אחרי הרבה זמן וגם חברה שלה רשמה אחרי הרבה זמן באותו שעה כמוהה ,אז אני בטוחה שהן ריכלו עלי דברים רעים.

וכשהיה לי יום הולדת המחנכת רשמה מזל טוב לי ופתתאום הם התחילו לרשום לי מזל טוב עם לב
והם בכלל לא אומרים לי היי בבית ספר ומתעלמים ממני! מה עובר על אנשים? איך הם מתנהגים אלי!
אנונימית
שואל השאלה:
אפילן הכלב שלי שונא אותי ולא ניגש אלי ומתעלם ממני ואני מלטפת אותו ולכולם הוא ניגש חוץ ממני
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא יפה לי גם פוני זה לא עוזר! הפנים לא ישתנו פתאום!
אנונימית
שואל השאלה:
אבל לא זה יהיה לי מצחיק פוני בובה אבל
זה לא יפה לתווי פנים שלי
אנונימית
תסתפרי קארה ממש קצר ותעשי שביל על הצד. זה יאזן לך את האורך
תקשיבי קראתי את כל מה שכתבת אבל לשבת ולהתלונן על כל הדברים הרעים לא יקדמו אותך. לכל בעיה יש פתרון, גם אם יש לך כמה. לגבי המראה תנצלי את הטיפים שנתנו לך כאן, אהבה עצמית לא באה ביום אחד. ולגבי הכיתה, תשני בית ספר\כיתה, תעשי אפילו שיחת נפש עצמית על עצמך על האופי שלך ותנסי להתחבר לאנשים. 3>
אנונימית